Want to know more about me ?

вторник, 27 май 2014 г.

Зад другата страна на огледалото


Зад другата страна на огледалото,
зад лунните пейзажи от розови портали.
Зад маските фалшиви и скритите преструвки,
зад детските игрички и нощните милувки.

Там от другата страна, при пристана самотен,
там зад огледалото - подпряно в рамка до леглото,
там в червените треви на оранжевите небеса,
там където ти си аз, а аз съм ти за красота.

Зад ефирните пейзажи от картонени декори,
зад люспестите облаци, на малки марионетки,
зад сатенените спомени за всичките изгори,

зад стени иззидани с желание за опори.

Там си ти и ти си като мен, но някак друга,
там си пеперуда , но с прелетна премяна,
а от другата страна аз съм и чакам първата зора,
монетата върти се... Eзи или тура.

Няма коментари:

Публикуване на коментар