Want to know more about me ?

понеделник, 31 октомври 2011 г.

Дано

Дано обичат те както аз,
Дано подкрепят те както аз,
Дано кат легнеш вечер ти при него.
Дано щастлива си като със мен.
Дано успееш ти с него,
някой ден ще да се върна
и ще открия гола самота,
отрицанието на нашата тъга.
Дано целува те тъй страстно,
дано обичате пламенно, опасно,
бъди ти там дано те оцени,
бъди ти открита, дано те одобри.
Дано си ти щастлива,
дано не се залъгваш,
за пристана говориш,
илюзията я ти създаде,
не дай си боже да се върна,
не ще си там,
не ще ме чакаш,
не ще да те открия
с отворени обятия,
ще преплувам половината океан
ще открия празен стан,
леглото тъй самотно,
и камината студена,
ще се върна въпреки лъжата,
че ще ме очакваш,
ще се върна,
но не питай после,
защо приключи този филм...
За сценарии те помолих,
и отказа ти аз разбрах,
бягането ни приключи ,
защо направих този грях?


Няма коментари:

Публикуване на коментар