Want to know more about me ?

неделя, 3 март 2013 г.

Малко размисли в момент на апатия - част първа

 Вървиш през тъмните часове на деня и очакваш да е спокойно, затова си навън, за да се насладиш на красотата и пустотата на вечерта... НО НЕ ! В главата ти трябва да бушувват хиляди мисли и чувства породени от апатията. По улиците просто трябва да е пълно с всевъзможни ментално необременени протестанти които да скандират и вандалстват, което впрочем само затвъждава теорията ми, че масовото IQ е под това на мармузетката.(Без да се почувства обидена нито една мармузетка много моля, много харесвам малките животинки, но все пак те не се славят с огромен интелект.) Искаш да се отдадеш на спокойствие и самота, искаш да останеш с мислите си - били те или не странни дори и за теб самия, но кой не е имал и такива моменти ? В житова има един много странен момент, когато всяко едно нормално, разумно и здравомислещо човешко същество се запитва: " Абе аджеба, к'во става с мене? Къде ми замина живота? Що съм недоволен? Кой съм аз? Страх ли ме е? И от к'во? "
 Случи се. И с мен се случи, и аз се замислих. Така ли исках да приключа? Не, определено не си представях така житеиският си път, но какво да го направиш, карма... Но някак си незнайно защо не мога да приема , че това е за мен. Не мога да се примиря, но как да постъпя ? Не е лесно да се откъснеш от всичко: минало, приятели, познати, любими. Ах колко съм ви обичал, колко ви обичам, спомени и жени на моя живот. Прекрасни сте! Всичките! Всяка по свой начин - бил той невидим или видим за околните, всяка ми е дала нещо от себе си и ме е научила на нещо. Благодаря! Някои бяхте слънчогледи, други рози, трети лилиуми и теменужки, даже и лалета имаше сред вас, но една с една не си приличахте, просто сте магични. Дали и вие ще говорите за мен така прекрасно? Съмнява ме... Но няма нищо вече ви простих.
  Замислих се , време ни е за промени, време е за радикални мерки! И в мен мислите са досущ като хората в нашата клета държавица - протестират и скандират, но не знаят и те защо...
Но скоро ще разберат и ще започне промяна! Все пак на този свят има два типа хора, а именно аз и всички други!

Няма коментари:

Публикуване на коментар