Want to know more about me ?

вторник, 22 ноември 2011 г.

открадната любов

Ще излезна аз от твоя малък свят.
Ще си отида както и дойдох.
И ще полетя на спомена
на една открадната любов.

За мене беше ти спасение
от хватката на някой не живот.
За теб аз бях като че бягство,
но всъщност бях към ада съпровод.
Но бе красиво, пламенно и страстно
поне в началото мислех така.
И като удавници за сламка
хванахме се в примката на любовта.

Но кой да знае, кой да каже
че ти бе също като мен?
Нуждаещ се от от малко ласки,
в душата бе дълбоко наранен.

Но ето че дойде спасение,
за теб любов като разцъфнал мак,
затова аз пак ще отплавам
в море от самота моряк.

Ще излезна аз от твоя малък свят.
Ще си отида както и дойдох.
Ще ти даря аз твоето щастие,
макар от мен да те откраднаха, любов.



Специални благодарности на Виктория Димитрова 
която посвети това на мен : 
Крисчън Грийн

Няма коментари:

Публикуване на коментар