Want to know more about me ?

четвъртък, 24 ноември 2011 г.

Музика изсвирена с любов

Някои хора свирят на невероятно чувствителни и сложни музикални инструменти и успяват! Изкарват симфонии от звуци и тонове. Но аз от друга страна също съм музикант, но използвам  малко по-различен музикален инструмент - жената. Също толкова нежен колкото виолата или рояла, важно е къде ще ги докоснеш и натиснеш за да променят своята тоналност, но също като при цигулката е важно и с каква сила и продължителност ще го направиш. Но резултатът дами и господа е неочакван, получава се невероятната симфония от звуци , стонове и въздишания, които на свой ред в ръцете на един умел музикант могат да звучат божествено. Независимо от музикалният инструмент кажете ми моля ви, аз неукият музикант на женското тяло , аз бледото подобие на маестро Дон Жуан ви питам - Има ли по-красиво нещо от изящна музика изсвирена с любов?


Няма коментари:

Публикуване на коментар