Want to know more about me ?

понеделник, 9 април 2012 г.

Падам, ставам и заради тебе продължавам

Искам те, искам те! Чу ли ме ? Искам те!
Искам те там, до мене – жабокът тъй крастав.
Искам те тук, над мен – принцът среднощен.
Искам те винаги, до гроб да си с мене.

Жадувам, желая, неспирам и търся!
Жадувам до мене нощем да те виждам.
Желая със тебе среднощен суинг да танцувам.
Не спирам да бягам, да търся крехката теб.

Всичко, всичко си за мене. Дано разбра ме-Всичко!
Всичко с тебе ази имам, цял живот е сякаш туй.
Всеки миг и щастие, вялата секунда в самота дори.
Всичко си за мене, ангеле небесен, тук да си, за мен е песен.

Падам, ставам и заради тебе продължавам!
Падам вечер в леглото, някак си студено и съм сам.
Ставам с надеждата, на вечерта да е по-топло.
Но ще продължа да вярвам, мъничко, мъничко поне.

Всичко си за мене, ангеле небесен, тук да си за мен е песен.
Всеки миг е щастие, вялата секунда в самота дори.
Всичко с тебе аз деля, цял живот е сякаш туй .
Всичко, всичко си за мене. Дано разбра ме-Всичко!

Не спирам аз да бягам, да търся крехката в теб.
Желая със теб, среднощен суинг пак  да потанцувам.
Жадувам до мене нощем да те виждам.
Жадувам, желая, неспирам и търся!

Искам те винаги, до гроб да си с мене.
Искам те тук, над мен – принцът среднощен.
Искам те там, до мене – жабокът тъй крастав.
Искам те, искам те! Чу ли ме ? Искам те!

Няма коментари:

Публикуване на коментар