Want to know more about me ?

понеделник, 23 април 2012 г.

И аз теб...


Обичам те.
Думи тъй нежно красиви.
Думи които искам да изрека,
Думи жестоки, леко пенливи,
Думи с които не искам да те раня,
Обичам те
Със цяло гърло насреща крещя,
Но звук не мога и да произнеса,
Искам във теб по детски да се сгуша,
Да те усетя, целуна, подуша..
Обичам те
Повтарям си всяка сутрин отново
Да не забравя коя бе ти , за моята особа,
Искам те, но не смея вопъл да кажа,
За да не разпръснеш парчетата пак.
Обичам те
Но обещах да стоя настрана
Обичам те
Но обещах да се скрия в тъма
Какво да направя, боли ме
Изпитвам тъга
Как да постъпя, боли ме от любовта
Обичам те
Искам тез думи сутрин да ти кажа
Искам да ги чуеш, да ги усетиш през моите очи
Не искам сълзите ми да видиш,
Но как да се случи при все,че те идат.
Обичам те
Думи толкова прости, но силни..
Думи някак си искрени и много коварни
Обещание, даваш ми ти
А аз ти казах просто думи две,
Но моля те ги ти запомни
ОБИЧАМ ТЕ

Няма коментари:

Публикуване на коментар