Want to know more about me ?

неделя, 29 април 2012 г.

Авантюра


Авантюра сладка.
За авантюра ми говори намачканата на леглото кувертюра.
За авантюра ми напомнят изрисуваните от ръцете по стената миниатюри. За среднощна авантюра сякаш всичко ми напомня.
Думи бледи и проблясъци тъй сладки:
„-Завърти се, погледни ме, целуни. Целият ме усети, и ме опознай.“
         Спомени горещи. Всичко шепне ми за авантюра…
Нощ тъй дива – среща във Виена? Или Прага? Или пък Париж?
Гърди оформени -красиви , зърната набъбнали и диви.
Ох тази нощ! Да бе една…
         Ще остане спомен, сигурен съм…
Авантюра , за афера и афера за любов? Или бе обратно?
Любов по малката афера и авантюра за… Какво?
Спомени горещи, издихания, стенания.
О, майко мила! Тази нощ…
Крака - красиви, коси – прекрасни, гърди – неустоими,
тез устни - ненаситни и очите тъй прекрасни. Ох, тази влага и сетното стенание.
На авантюра напомня въздухът нощес. Видях те, познах те! Но кой ли бях за тебе аз? Помниш ли ме?
         О, със сигурност ме помниш. Тези викове и нокти, миниатюри по стените, завеси и чаршафи, но о, боже, синините.
Изтощение и екстаз, а авантюра беше тъй прекрасна, дива , немощна, но страстна!
Усети ме помня аз, че май ти казах.
И то го стори , напълно и докрай .
Изпълни ме помня също ти ми промълви.
И май го сторих, знам ли вече този край.
Но беше диво, пък поне за мен.
Ще помним дълго този ден.
Извинете нощ.
Ох как се сливат , с тез крака, като започнем и губим пак нощта.
Дните преминават в нощи, нощите пък във леглото.
Тежко бруте се живее, особено когато си имаш авантюра като любовта!

Няма коментари:

Публикуване на коментар