Want to know more about me ?

петък, 30 март 2012 г.

Ледено сърце


Защо ли нявга те видях,
защо ли с теб се запознах,
защо плени ти моето сърце,
а после каза твърдо не.

Каза, че държиш на мен, но не е така.
Каза ми, ти прости и разбери,
но как да простя и разбера аз това.

Как забравя лъжата ти в нощта,
как да забравя мъките за моите безброй сълзи.
Как да забравя за твоите красиви очи,
как, как, как, кажи ми как.

Но добре ще ти простя и ще се разкарам от света.
Ще постъпя като теб в един ясен ден,
ще се махна и ще се простиш с мен.

Имах аз приятелка добра,
но тя се случи зла…                                                                              
Простреля ме в сърцето,                                                                                 
с думите отровни!                                                                                  
Разби ми ти живота,                                                                                  
ще те мразя до смъртта си.                                                                                  

Тогава аз избягах със сълзи,                                                                                  
но не от болка, а от отрова.                                                                                
Но не каква да е отрова,                                                                                  
а отрова от приятел - уж добър!                                                                                 
Избягах с кръв в очите…                                                                               
И после, предателят съм аз бил.                                                                                   

Но НЕ, НЕ, НЕ, не е така!                                                                                  
Тука сбърка ти,                                                                                   
но ти не ще да разбереш моите сълзи.                                                                                  
Дори и след хиляди луни.                                                                                    
До тука бe с твоето ледено сърце                                                                                

Няма коментари:

Публикуване на коментар