Want to know more about me ?

петък, 30 март 2012 г.

Половинка


История или реално?Кой на този прост въпрос отговор ще ми даде?
Половинка..Или може би е цялото сърце...Половинката душа,половинка от любов,половинката от мен самия..Искам аз да я прегърна,да я целуна и това защо?Скитник срещнах аз и го попитах:"извинявай господине..Какво е любовта?"
отговорът беше прост,но от части май не искаше самотникът да ми го каже..И започна да разказва история.История реална и то за любовта.
Разказва ми...Аз слушах с поглед пълен с мисли за спомени красиви..
Слушах,но не чувах мислех си за теб..
Нещо искрено,нещо истинско,нещото.. с главно Л..Любов..
Мина време час,два може и повече да е било кои знае?Кой мисли?Кой въобще го грее...
Той погледна ме и каза:"И така приключи моята история..."
Станах тръгнах да си хода...До гуша ми дойде,спомени красиви и всичките са сиви,моята половина,моята душа...Е някъде,но не с мен и не сама...
Тръгнах със сълзи плуващи в моите очи,и в остатъка от мен..
Скитника изтича хвана ме с ръка и ми сподели..Едва...Едва...
"Тичай,намери я!Тя ще бъде твоя!"
Попитах го кога?
Той отвърна:"Аз не зная,но за тебе тя е любовта!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар