Want to know more about me ?

сряда, 28 март 2012 г.

А живота е игра


Нещо странно ново и различно,

Нещо малко, просто , прозаично,
а животът е игра,

Казват давай, давай, с мен далеч избягай,

Давай, о скъпи, мой кадилак . И после се роди поредният копелдак  



Животът, както и ние, е нещо просто, семпло, повторимо, но драстично, той е като игра на думи. Представете си една проста игра на “Скрабъл“, имате втора буква „р“ , която се засича с последна „н“, ето на, вие написахте Крисчън. Здравейте, това съм аз. Днес ще ви разясня правилата на нашата игра.


                Всяка вечер вашата пионка  отива в бара и започва да пее:
„Ако бях студена бучка лед, уиски в чаша можеше да си ти. И бих могъл в тебе аз до край, да потъна, бейби, и в тебе бавно да се топя. Сух е режимът, сух е режимът, суша голяма, бейби, жаден съм за теб. Сух режим даже в любовта, вече съм така пресъхнал, мога да изгоря. Станал съм твърде жаден  и лош, и сънувам само как във тебе бавно се топя, сух е режимът...“ Такъв е режимът - ние го създадохме, ние го развихме и какво от това? Промяна голяма, но къде я съзряхте.
                Та вашата пионка отива във бара и застава да гледа другите играчи какви зарове ще хвърлят. Накрая осъзнава, че кукла си ти, която студено те гледа с очи, а седи и си мисли, тази кукла. О БОЖЕ??? Куклата мисли? Гледа и мисли: “Кукла си ти, която студено те гледа с очи, питам има ли власт която да дава живот и на вас. Колко път ни дели, аз съм човек, а кукла си ти.“ Кажи сега заровете ли са твоята власт, те ли са твоята напаст и манна небесна? Те ли са твоята власт: „ Питам има ли власт която да дава, живот и на вас?“ Все пак аз съм човек, а пионка си ти..... О, не ,не казвай! Истината боли...
Ще ме пронижеш право в зара ти...
Чифт шестици, аз съм!.


Джакпот, давай, игра е животът, нали?


Или аз останах последният на това мнение...

                Игра е, о да! И това не е просто игра, а нещо повече, нещо по-различно.


Нов чифт... Какво да се прави, не те разбират тези зарове, дванадесет хода напред... Водят те, какво да направиш?
ЧИФТ! Четворки, но са си твои, съзнаваш, че си човек , но тук си просто пионка... Тя е там, но седи и гледа, не може да се включи, все пак ти си пионка, точно като тях!


                Попадат на капан! Ти водиш! ИГРАЙ!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар