Want to know more about me ?

петък, 30 март 2012 г.

Някога сигурно ще разберете

Бе ти побратим
а тя бе пътя към рая...
Бе ти необратим
а тя за мен бе безкрая ...
Изгубих ви в навечерието на новата година,
но сигурен съм, ще ме помните пред горящата камина
...
Някога каза някой, бъди себе си и ще да те оценят.
 Куп глупости, ако си себе си в този свят и иначе жесток,
 нищо не постигаш!
Трябва ли да сме зли? 
Трябва ли най-близките ни хора, към нас страхопочитание да изпитват, май е все тая?
Обичах те, ти бе пътя към рая,
обичам те но е времето да сложа края.
Ти бе мой брат,
тя бе моята любима,
ТИ все още си в живота ми един огромен кръговрат,
а любовта ми към нея е все още необратима...
Кажи ми любима,
защо любовта ми е толкова непобедима,
кажи ми , о братко....
Защо семейството въпреки, че е блян, е толкова сладко...
Кажете ми вие двамина,
защо да не се метна в и тъй вече разгорената камина...
и като дим през комина аз да си замина...

Няма коментари:

Публикуване на коментар